اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با تاکید بر نگاه برابر کارگزاران حکومت به اقوام، مذاهب و ادیان در سطح کشور، گفت: بزرگترین مانع برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت، رفتارهای محدودکننده و برخوردها و رفتارهای تبعیض آمیز است.

حجت الاسلام علی یونسی روز یکشنبه در شورای اداری بوکان و دیدار با نخبگان این شهرستان با قدردانی از مردم منطقه در حمایت از دولت و استقبال گرم از نماینده دولت، افزود: ترجیح بخشی، نوعی رفتار تخریبی و ضد منافع ملی است.
وی با اشاره به آیات قرآن در مورد رحمت و مدارا، بیان کرد: اخلاق پیامبر(ص) موجب گسترش اسلام شد و شیوه ایشان در این زمینه تسامح بوده است.
یونسی نگاه تبعیض آمیز را هم ردیف با تحقیر خواند و افزود: این رفتار، انسان را وادار به ارتکاب جرم کرده و از مسیر تعادل خارج می کند.
وی با اشاره به داشتن نگاه ملی، افزود: در نظر گرفتن مصالح ملی ضروری است و باید یکدیگر را با وجود همه تمایزها و تفاوت ها پذیرفت.
مشاور رییس جمهوری در امور اقوام، اقلیت های دینی و مذهبی با تاکید بر تقویت انسجام و همبستگی و تحمل تفاوت ها، گفت: این پیام هفته وحدت و نظر امام راحل(ره) است زیرا ایجاد دشمنی، خواست و اراده آمریکا و اسراییل است.
یونسی اضافه کرد: تحریک به واگرایی حرکت در مسیر دشمن بوده و در آموزه های دینی و دستورات خداوندی نیز بر متهم نکردن همدیگر تاکید شده است.
وی بیان کرد: فقر و محرومیت و بیکاری شایسته هیچ ایرانی و به خصوص اهالی شهرستان بوکان نیست.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام یونسی پیش از حضور در جلسه شورای اداری در مزار شهدای بوکان حضور یافت و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام کرد؛ وی یک روز قبل از سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی در این استان حضور یافته است.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی  امروز میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود و  در حال حاضر وارد ورزشگاه شهید چمران خوی شده است.
به گزارش ایرنا ؛ در این سفر یکروزه، ۱۰ طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه ۹ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریالی افتتاح و ۲ طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش ۴۸۶ میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست