اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون ساخت و توسعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه ایمن سازی ورودی میاندوآب به طول ۵ کیلومتر و ۵۰۰ متر،  بخشی از طرح ملی احداث بزرگراه (ارومیه- مهاباد- میاندوآب) آماده بهره برداری است.

میرعبداله حسینی در این خصوص گفت: قطعه افتتاحی حدفاصل بازار امیرآباد به سمت میاندوآب از کیلومتر ۳۰۰+۱۲ الی ۸۰۰+۱۷ است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود.

او با بیان اینکه پل سه دهانه ده متری در این قطعه با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان احداث شده است، افزود: قسمت دوم این طرح از کیلومتر ۸۰۰+۱۵ الی ۸۰۰+۱۷ به طول ۲ کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا شده است.

معاون ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان از نصب تابلو  و علائم ایمنی در این قطعه خبر داد و گفت: عملیات خط کشی انجام شده و نصب نیوجرسی به طول یک کیلومتر و ۲۰۰متر از برنامه های آتی ایمن سازی این طرح است.

حسینی ادامه داد: اجرای این طرح راهسازی علاوه بر ارتقای شاخص های توسعه زیرساخت های جاده ای استان، شکوفایی حمل و نقل جنوب استان را موجب می شود.

او اشاره کرد:  تاکنون ۹۵ کیلومتر از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به طول ۱۶۴ کیلومتر زیر ترافیک رفته است.

به گزارش کردپرس، اواسط آبان ماه سال جاری، مراسم بازگشایی قطعه ١ – د پروژه ملی احداث بزرگراه ارومیه به مهاباد و میاندوآب به طول ۶.۵ کیلومتر با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

این قطعه شامل حدفاصل سه راهی حیدرآباد تاایستگاه سد حسنلو است و برای احداث و آسفالت این بخش از طرح ملی احداث بزرگراه ارومیه به مهاباد و میاندوآب ١١٠ میلیارد ریال هزینه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست