اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: کیفیت تئاترهای اجرا شده در استان متناسب با کمیت برگزاریش پیشرفتی نداشته است.

پدرام رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا بااشاره به وضعیت تئاتر استان بیان کرد: میزان استقبال مردم از هنر تئاتر نسبت به پنج سال گذشته افزایش یافته است و به تبع آن تعداد نمایش نیز افزایش یافته است ولی این افزایش مخاطب و تعداد تئاتر های برروی صحنه رفته متعادل با افزایش کیفیت نیست، اما با این  حال وضعیت تئاتر استان خوب است.

کارشناس هنرهای نمایشی استان افزود: در طی سال جاری حدوداً ۸ تئاتر در شهر ارومیه و حدود  ۱۵ تئاتر در شهرستان های دیگر استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار جشنواره با گرایشهای فولکوریک، فستیوال خیابانی و نمایش خوانی سپید در استان برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی تصریح کرد: در شهر ارومیه سالن تئاتر برای علاقه مندان نداریم که مستلزم حمایت هایی از سوی دولت و شهرداری است.

رحمانی خاطر نشان کرد: با توجه به عدم وجود سالن تئاتر شهر و مشکلات مالی که اهالی تئاتر با آن مواجه هستند، پیش بینی می شود تعداد مخاطبان این نمایش زنده کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست