اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در کمتر از سه روز مانده به برگزاری هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹ در آمادگی کامل برای میزبانی به سر می بریم.

 عبدالله چمن گلی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اخبار در زمینه آماده سازی برای میزبانی این دوره از مسابقات جهانی والیبال در ارومیه اظهارداشت: آماده سازی ارومیه برای میزبانی این دوره از مسابقات یک کار تیمی بود و رئیس سابق فدراسیون والیبال تلاش های زیادی برای این میزبانی کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام مراحل از جمله آماده سازی سالن برگزاری مسابقات، هتل ها و محل های اسکان و پذایریی، فضای شهری برای میزبانی تیم ها به نحو شایسته آماده سازی شده و در آمادگی کامل به سر می بریم.

چمن گلی در خصوص حرف و حدیث ها در زمینه بازار سیاه بلیط این بازیها بخصوص در بخش بانوان گفت: در این دوره از رقابت ها بر اساس هماهنگی های انجام گرفته ورود بانوان به سالن آزاد است و در زمینه فروش بلیط ها فدراسیون جهانی والیبال نظارت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فروش بلیط ها با نظارت فدارسیون جهانی والیبال صورت می گیرد تنها اندکی از بلیط ها در اختیار بانوان پیشکسوت والیبال قرار گرفته و موضوع فروش کنترل شده بلیط ها صحت ندارد.

چمن گلی با قدردانی از همراهی و همکاری شایسته مردم در خصوص برگزاری این مسابقات اظهارداشت: تمامی شعارها در لیگ ملت های والیبال با هماهنگی فدارسیون و هئیت والیبال با لیدرها خواهد بود.

وی ادامه داد: دست همه مسئولان کشوری و استانی را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات می بوسم و قدردان زحمات همه دست اندرکاران هستم امیدوام بتوانیم با شایستگی این رقابت ها را میزبانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هیچ مهندسی بر سکوهای ورزشگاه انجام نشده است اظهارداشت: ضعف در فروش بلیط را قبول داریم اما تمام تلاشها در جهت رفع این مشکل بکار گرفته شد.

وی با بیان اینکه تیم های خارجی در هتل آنا اسکان داده می شوند گفت: تلاش شده امکانات و تجهیزات بکارگرفته شده در شان ارومیه، استان و حتی کشور باشد.

چمن گلی خاطرنشان کرد: ورزشکاران در بهترین هتل های استان مقیم خواهند شد و در پایان برگزاری مسابقات، از میهمانان با اهدای سوغات فرهنگی تولید استان بدرقه خواهند شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مشکل خرید بلیط با دستور صریح استاندار امروز رفع می شود.

کیومرث پورایراندوست در خصوص علت مشکل سایت اینترنتی خرید بیلط مسابقات والیبال ملت‌های جهان اظهارداشت: در دقایق و ساعت اولیه استقبال گسترده علاقمندان به رشته ورزشی والیبال موجب بروز مشکل در سایت اینترنتی خرید بلیط شد که در جریان بازدید دقایق پیش استاندار از محل بازی‌ها دستور صریح به شهرداری ارومیه برای حل این مشکل صادر شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ۱۷ گانه مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان افزود: فروش بلیط این مسابقات بر عهده شهرداری ارومیه بود که متأسفانه دیروز همزمان با اعلام آغاز فروش سایت از دسترس خارج شد و هم اکنون تلاش‌ها برای رفع مشکل ادامه دارد و امروز این مشکل برطرف می‌شود.

پورایراندوست در خصوص حرف و حدیث‌هایی مبنی بر فروش بلیط در بازار سیاه گفت: فروش بلیط این مسابقات به صورت اینترنتی است و بخشی از بلیط‌ها سهیمه فدراسیون والیبال است و مابقی نیز به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد و حرف و حدیث‌ها مبنی بر اتمام فروش بلیط‌ها صحت ندارد.

مسئول امور اجرایی مسابقات والیبال ملت‌های جهان در ارومیه با اشاره به ورود بانوان در این دوره از مسابقات ورزشی به سالن گفت: در این خصوص ۶۰۰ سهمیه در نظر گرفته شده و بلیط‌های این بخش نیز به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

پورایراندوست از آماده سازی ۹۷ درصدی سالن برگزاری مسابقات خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون سالن بازی مسابقه در حال آماده سازی تمام اقدامات آماده سازی از جمله رنگ کاری، کف پوش، سیستم‌های برودتی، رختکن‌ها و سایر بخش‌ها به اتمام رسیده و در مرحله شماره گذاری صندلی‌ها قرار داریم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سالن مسابقات تا فردا به صورت کامل آماده می‌شود گفت: تمام کمیته‌های ۱۷ گانه در آمادگی کامل برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات قرار دارند.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد نفر از طریق شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای، حضوری و … بیننده این دوره از رقابت‌ها خواهند بود افزود: این میزبانی فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف شهر ارومیه از جمله گردشگری و ورزشی است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: با توجه به برگزاری هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹در ارومیه هواداران بدون بلیط به محل بازیها مراجعه نکنند.

پیمان رضایی ظهارداشت: اسم سالن غذیر شش هزار نفری است در مجموع چهار هزار و ۶۰۰ صندلی در این سالن ورزشی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون کاربر برای خرید بلیط روز اول اقدام کردند ادامه داد: در سه دقیقه اول ۱۵۰ هزار نفر وارد سایت بلیط فروشی شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه ورود هواداران تنها با پرینت بلیط و کارت ملی ممکن است تاکید کرد: از هواداران خواهش می‌کنیم بدون بلیط به محل برگزاری مسابقات مراجعه نکنند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با بیان اینکه میزبانی لیگ ملت‌ها تنها و تنها برای عشاق والیبال ارومیه است خاطرنشان کرد: سعی و تلاش زیادی کردیم تا چهره شهر را کاملاً والیبالی کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت بلیط ها برای این مسابقات ۲۰ هزار تومان و برای جایگاه های ویژه ۳۰ هزار تومان تعیین شده است گفت: علاقمندان می توانند از سایت باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

رضایی با بیان اینکه تعریض جاده سلماس تا دانشگاه آزاد در راستای استقبال و ورود بازیکنان ۴ تیم بود افزود: در این دوره از مسابقات تیم های روسیه، کانادا، لهستان و ایران حضور دارند.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست