اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار میاندوآب از دفع بهداشتی پسماند این شهرستان در محل مشترکی توسط میاندوآب و مهاباد خبر داد.

رسول ملکی در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب گفت: ساماندهی وضعیت موجود و محل جدید انتقال پسماند از جمله چالش های پیش روی رفع مشکل پسماند شهرستان میاندوآب است.

وی افزود: موضوع محل جدید انتقال پسماند در حال طی کردن مراحل انتقال زمین مورد نظر توسط منابع طبیعی به شهرداری است تا بتوانیم اقدامات بهداشتی جهت دفع اصولی پسماند را انجام دهیم.

ملکی اظهار داشت: مهمترین مرحله این جریان، تعیین مناطق ۹ گانه در سطح استان برای دفع اصولی پسماند توسط استانداری است که یکی از این مناطق در حد فاصل بین میاندوآب و مهاباد نرسیده به سه راهی ترشکان قرار دارد.

شهردار میاندوآب ادامه داد: با توجه به پیگیری های استانداری و برگزاری جلسات متعدد بین دو شهرداری میاندوآب و مهاباد به این نتیجه رسیده ایم که آن منطقه را به عنوان سایت مشترک دو شهر معرفی کنیم.

وی گفت: بازدید مشترک فرمانداران و شهرداران و اعضای شورای شهر از محل انجام شد که آن محل جزو زمین های مازاد برنسق  منطقه است و در اختیار منابع ملی قرار دارد و این محل برای دفع بهداشتی پسماند دو شهرستان اختصاص داده شده است.

ملکی تصریح کرد: این محل در حال کارشناسی توسط محیط زیست است و شهرداران و فرمانداران دو شهرستان بسیار مشتاق هستند هر چه سریع تر دفع پسماند به این محل منتقل شود.

وی گفت: هر چقدر انباشت پسماند در محلی افزایش یابد بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بحث تولید از پسماند بیشتر راغب می شود، لذا هفته آینده نشست نهایی میان فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر هر دو شهرستان جهت ارائه گزارش نهایی به کارگروه پسماند استان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست