اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای مدیریت و کنترل ترافیک راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهرستان و تعمیم آن به سطح استان لازم و ضروری است.

 آیدین رحمانی رضائیه در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در سال جاری ضمن گفت: بی شک یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش تصادفات راه اندازی و تشکیل مرکز کنترل ترافیک است که به منظور مدیریت ترافیک و کنترل ترافیک در سطح شهر راه اندازی و به سطح استان تعمیم داده می شود.

او با بیان اینکه برای ایجاد پایداری ایمنی در سطح استان باید نقشه ایمنی راه‌های این استان تهیه شود، افزود: باید این نقشه در سطح شهرها تهیه و بر روی نقشه ثبت شود که اجرای آن نیازمند اتخاذ تدابیر لازم دستگاه‌های اجرایی در این زمینه است.

رحمانی ادامه داد: نصب علایم راهنمایی و رانندگی و سرعت‌کاه‌ها در سطح جاده‌ها به‌طور قطع نیازمند تهیه نقشه ایمنی راه‌ها است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک ارومیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: برای کنترل ترافیک شهری و حل مشکل این بخش باید مرکز کنترل ترافیک با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط راه‌اندازی شود.

او در خصوص رینک کمربندی ارومیه، نیز گفت: باید کمیته ویژه‌ای با حضور مسئولان امر تشکیل شود و تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز صدمات و تلفات در این زمینه اعمال شود ضمن آنکه در مکان‌هایی از رینک این کمربندی نیاز به احداث پل عابر پیاده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی ادامه داد: باید فعالیت وانت بارها نیز در سطح شهر و استان ساماندهی شده و تدابیر لازم برای بهره‌برداری بهینه از این بخش صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی  تاکید کرد: فوت حتی یک نفر هم در اثر تصادفات آمار بالایی محسوب می شود، باید توجه شود که اقدامات ما در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و شهری باشد و این امر با جدیت دنبال شود.

او با بیان اینکه تلفات جاده‌ای باید همواره مورد توجه مسئولین امر باشد و برای کاهش آمار و تلفات اقدامات لازم باید انجام شود، اظهار داشت: باید تمام دستگاه‌ها به این امر ورود کرده و مسئله را جدی بگیرند تا تصمیمات لازم در راستای ایمن‌تر کردن جاده‌ها گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست