اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۸۴۶ پرونده تخلف در حوزه کالاهای اساسی در سطح استان تشکیل شده و بیشترین تعداد پرونده های تخلف در این زمینه مربوط به شهرستانهای مهاباد و ارومیه است.

نادر رحیمی افزود: در راستای رصد و پایش مستمر میزان موجودی انبار و سردخانه ها و بازار کالاهای اساسی و ضروری که مشمول اعلام موجودی هستند، ۲۳ هزار و ۳۹۶ مورد بازرسی انجام و منجر به تشکیل ۸۴۶ فقره پرونده تخلف شد.

او افزود: تخلفات شامل گران فروشی، کم فروشی عدم اعلام موجودی، اختفاع و امتناع از عرضه و سایر موارد، به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد ریال تشکیل بوده اند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: همچنین در این بازه زمانی ۱۰ پرونده احتکار و قاچاق کالا به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شده است.

رحیمی اظهار کرد: بیشترین تعداد پرونده های تخلف در این زمینه مربوط به شهرستانهای مهاباد و ارومیه است.

او تصریح کرد: اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، با رصد و پایش مستمر بازار، پرونده های تخلفاتی مبنی بر گران‌فروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت، احتکار، عدم ارائه فاکتور و عرضه خارج از شبکه را جهت ارجاع و رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل می دهند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان همچون گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در آذربایجان غربی با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست