اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۵۰۰ مرکز درمانی و پزشک با تامین اجتماعی آذربایجان غربی همکاری و تعامل سازنده دارند.

مقصود مقدمی کیا در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سلماس افزود: یک هزار و ۵۷۰ پزشک و مراکز درمانی دولتی و خصوصی شامل آزمایشگاه، مرکز رادیولوژی، مرکز فیزیوتراپی، درمانگاه، بیمارستان، مرکز ام آر آی و داروخانه طرف قرارداد این سازمان است و به متقاضیان خدمات ارائه می کند که از این تعداد ۶۵۶ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک هستند.

وی با اشاره به ظرفیت زیرساخت‌های حوزه درمان تامین‌اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: بیمارستان ٢۵۶ تختخوابی امام ‌رضا (ع) ارومیه، دی‌ کلینیک مهاباد، ۳ واحد پلی‌ کلینیک تخصصی در شهرستان های ارومیه و سلماس از جمله ظرفیت‌های درمان مستقیم تامین اجتماعی در استان است.

اصغری فرماندار سلماس نیز در این نشست گفت:در این شهرستان ۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که با وجود پلی کلینیک تخصصی ماهیانه بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات این مرکز بهره مند می شوند .

به گزارش ایسنا ؛ وی افزود: ایجاد امکانات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و جمعیت آن برای جلوگیری و کاهش مراجعه بیماران به سایر شهرستان ها ضروری بوده و از خواسته های مردمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست