اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: تعطیلی پخت نانوایان شایعه ای بیش نیست و هیچ گونه تعطیلی برای نانوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود نخواهد داشت.

علیرضا محمودی در جمع خبرنگاران تعطیلی پخت نانوایان را شایع خواند و گفت: هیچ گونه تعطیلی برای نانوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود نخواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تعطیلی واحد های نانوایی خارج از قانون اتحادیه مربوطه با متخلفین مطابق قانون رفتار خواهد شد.

او افزود: واحد های نانوایی توسط ۶ اکیپ از بازرسان سازمان به صورت مستمر در مناطق شهری و روستایی مورد بازرسی قرار می گیرند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم پخت نان، انباشت نان، امتناع از عرضه نان به مشتریان حاضر و تعطیلی خارج از چهارچوب قوانین اتحادیه نانوایان مطابق قانون با واحدهای خاطی رفتار خواهد شد.

محمودی تأکید کرد: بازرسی ها با الویت رسیدگی به شکایات مردمی انجام خواهد شد، شهروندان می توانند در صورت مشاهد هرگونه تخلف یا تعطیلی واحد های پخت نان را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با معاونت نظارت و بازرسی در میان بگذارند که در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: نانوایان باید طبق روال عادی و در ساعات مشخص شده شروع بکار کرده و به پخت خود ادامه دهند و برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس لازم است مطابق ابلاغیه ها و هشدار های بهداشتی ابلاغی از سوی اتحادیه مربوطه عمل کنند.

اوبیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای نانوایی مواد ضد عفونی کننده و موارد بهداشتی به همه واحد ها ارائه شده است و افراد داخل نانوایی نباید به هیچ عنوان با مشتریان ارتباط داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست