اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آْوای مرز : اعضای کمیته دانشگاهی مدیریت و مراقبت بیماری آنفلوانزا در آذربایجان غربی از تعیین بیمارستان های منتخب برای نمونه برداری از موارد مشکوک به آنفلوانزا خبر دادند.

اعضای کمیته دانشگاهی مدیریت و مراقبت بیماری آنفلوانزا در آذربایجان غربی از تعیین بیمارستان های منتخب برای نمونه برداری از موارد مشکوک به آنفلوانزا خبر دادند.

اولین جلسه کمیته دانشگاهی مدیریت و مراقبت بیماری آنفلوانزا در سالجاری، با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال شیوع بیماری های حاد تنفسی بویژه آنفلوانزا و هم  زمانی با پاندمی کووید ۱۹ در ارومیه برگزار شد.

در این جلسه تقویت نظام مراقبت بیماری آنفلوانزای فصلی و ایجاد هماهنگی های لازم مابین بخش درمان و بهداشت برای مدیریت بیماریهای حاد تنفسی در استان لحاظ شد.

کمیته دانشگاهی مدیریت و مراقبت بیماری آنفلوانزا مقرر داشت با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و هم زمانی با پاندمی کووید ۱۹، لازم است تا بیمارستان های منتخب برای نمونه برداری از موارد مشکوک به آنفلوانزا تعیین شود.

در این کمیته همچنین به لزوم مدیریت واکسن آنفلوانزای فصلی برای گروههای واجد شرایط دریافت واکسن با توجه به دستورالعمل کشوری اشاره و بر آمادگی بخش درمان و بیمارستانها برای مدیریت درمان بیماران مشکوک به آنفلوانزا و کووید ۱۹ نیز تاکید شد.

در این جلسه دکتر انتظار مهدی معاون بهداشت دانشگاه ، دکتر نژادرحیم فوکال پوینت علمی دانشگاهی برنامه بیماریهای حاد تنفسی،  دکتر نسیم فر،  معاون آموزشی گروه آموزشی بیماریهای کودکان،  دکتر آیت اللهی،  مدیر گروه آموزشی بیماریهای زنان و زایمان ، دکتر رضایی، سرپرست مدیریت امور بیمارستانها و تعالی خدمات بالینی و کارشناسان گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر معاونت بهداشت حضور داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست