اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در حالی که بر اساس نص صریح قانون و تاریخ برگزاری انتخابات امروز صبح باید نتایج بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان و وزارت کشور در اختیار فرمانداری ها و نهایت امر داوطلبین قرار می گرفت ولی متاسفانه تا این لحظه هیچ خبری از اعلام نتایج بررسی ها در حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی نیست؟!با این اوصاف که ردشدگان ۳ روز مهلت اعتراض دارند و تقریبا یک روز از این مهلت رو به اتمام است و بقیه هم همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

از یک سو؛ مجریان و متولیان انتخابات که مر و مهر قانون را در دستور کار خود قرار داده اند حتما باید پاسخگوی این تاخیر در اعلام نتایج به افکار عمومی و خود کاندیداها باشند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی با اشاره به تاخیر در اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها توسط تهران اعلام کرد: در نتایج بررسی صلاحیت ها و اعلام اسامی داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آذربایجان غربی نیز به همراه ۱۵ استان دیگر با تاخیر مواجه شده است.

قنبر کریم نژاد ضمن تاکید بر حضور شبانه روزی نیروهای مجموعه در این نهاد در گفتگو با آوای مرز خاطرنشان ساخت : ما هم منتظر دریافت اسامی هستیم که بمحض ارسال از سوی تهران اعلام و در اختیار نهادهای مربوطه قرار می گیرد.

وی اذعان کرد : علت این تاخیر تکمیل نتایج و ارائه گزارش کامل است و احتمال دارد تا ساعات آینده این گزارش برای آذربایجان غربی نیز ابلاغ شود

او ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت درخواست رسیدگی مجدد داوطلبین در این استانها از سه روز به دو روز کاهش پیدا کرده احتمال تمدید مهلت قانونی درخواست اعتراض و رسیدگی مجدد صلاحیت،برای این استان ها وجود دارد.

علیرضا ملامحمدی زاده فرماندار ارومیه هم در گفتگو با یکی از رسانه های استان  گفت : هیچ خبری از احراز صلاحیت ها گزارش نشده است و تهران تاکنون تاخیر ۱۳ ساعته در اعلام نهایی صلاحیت ها دارد.

وی ادامه داد : پس از اعلام تهران نتایج را به اطلاع داوطلبان می رسانیم و در برخی استانها این اسامی بصورت رسمی با ارسال نامه به کاندیدا در حال اعلام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست