اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون تربیت بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: آموزش دانش‌آموزان در تمامی مدارس استان که از هفته گذشته غیرحضوری شده بود، تا ۲۵ مهرماه جاری تمدید شد.

“رضا میدان‌رو” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نحوه حضور عوامل اجرایی و معلمان در مدارس نیز با تصمیم شورای مدرسه بوده به طوری که آموزش دانش آموزان تعطیل نشود و به جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، محدودیت حداکثر ۵۰ درصد پرسنل در مدارس رعایت شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت و دبیر ستاد کرونای اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این اقدام در راستای درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم اعمال محدودیت‌های لازم برای کنترل شیوع کرونا انجام گرفته‌ است.

آذربایجان‌غربی دارای ۶۲۰ هزار دانش‌آموز است که از ابتدای بازگشایی مدارس آموزش آنها اغلب در شبکه شاد به صورت آنلاین، نیمه‌حضوری و حضوری به صورت ۲ روز در هفته و به مدت ۲ ساعت در روز در مدارس انجام شده‌است.

حضور در مدارس استان از ۱۵ شهریور ماه کاملا اختیاری بوده و اجباری در این زمینه برای دانش‌آموزان توسط آموزش و پرورش گزارش نشده‌است.

آموزش در مدارس استان از ۱۲ تا ۱۸مهرماه امسال در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا غیرحضوری اعلام شده‌بود مه مجدد تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست