اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : ۶ کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از ادامه رقابت انصراف دادند و تعداد نامزدهای این حوزه به چهار نفر رسید.

به گزارش کردپرس، فرماندار نقده و رییس ستاد انتخابات حوزه نقده – اشنویه صمن تایید این خبر افزود: علی‌اصغر پیام، طاهر پورمراغه، حسن اقلیمیان‌حیدرلو، سروش عبداللهی، صفر آقایی و نادر پروین ۶ نامزدی هستند که انصراف خود را طی امروز به فرمانداری نقده اعلام کردند.

طی روزهای گذشته نیز مهدی ایمانی، ایوب محبی، جواد چراغی، محمدجواد مظلومی، ابراهیم نگاهیان، عیسی جنگجو، رمضان محمدی، جلال ترابی و محمدصابر محمودبیگی از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انصراف رسمی خود را اعلام کرده‌بودند.

اکنون تنها چهار نماینده از حوزه انتخابیه نقده و اشنویه باقی مانده اند که شامل “علی زنجانی حسنلویی”، “رضا اسپندی”، “باباخان اسکندری”، “اسعد باربد” در این دوره از انتخابات این حوزه هستند.

این حوزه در مراحل اولیه ثبت نام ها با ۶۹ نامزد بعد از ارومیه بیشترین تعداد ثبت نام شدگان را در استان به خود اختصاص داده بود. اما در جریان مراحل تایید و رد صلاحیت چهار مرحله ایی این آرا به شدت ریزش کرد و در نهایت با انصراف های اخیر از چند روز مانده به روز انتخابات تنها ۴ نفر در گردونه رقابت باقی ماندند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا و همزمان با سراسر کشور در نقده و اشنویه برگزار می‌شود و یک نفر از این شهرستان‌ها به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست