اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: درحال حاضر روزانه بطور متوسط ۵۳۰ هزار لیتر نفتگاز از نوع یورو ۵ در استان توزیع می شود.

 به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه، احمد مجرد در این خصوص اظهارداشت: این میزان سوخت  در کلیه محورهای مواصلاتی استان، کمربندی های شهری و جایگاههای پرتردد منطقه توزیع می شود و از نظر قیمت تفاوتی با نرخ نفتگاز معمولی ندارد.

وی از افزایش تعداد جایگاههای سوخت دارای نفتگاز یورو ۵ به ۳۳ باب در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی خبرداد و افزود: با توزیع این فرآورده کاملا سازگاز با محیط زیست از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته می شود و امیدوار هستیم زمستان امسال شاهد کمترین میزان آلودگی هوا در استان و بخصوص در شهرستان ارومیه باشیم.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اضافه کرد: سوخت یکی از مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هواست و  خودروهای فرسوده، ناوگان حمل و نقل عمومی و صنایع و… سهم بسیار بالا و موثری در کنترل آلودگی هوا دارد.

مجرد تصریح کرد: توزیع نفتگاز یورو۵ در سطح منطقه نشان از عمل به تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان‌ آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: درحال حاضر روزانه بطور متوسط ۵۳۰ هزار لیتر نفتگاز از نوع یورو ۵ در کلیه محورهای مواصلاتی استان، کمربندی های شهری و جایگاههای پرتردد منطقه توزیع می شود و از نظر قیمت تفاوتی با نرخ نفتگاز معمولی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست