اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: استفاده از ظرفیت بالای حوزه صنعت و معادن، توجه به بخش خصوصی و اهتمام برای بالا بردن سرانه ورزشی در استان و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان و صاحب نظران جامعه ورزش و جوانان نیز از مهمترین اقدامات سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان باید باشد.

بنیامین شکوه‌فر، در آیین تکریم و معارفه سرپرست ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی که با حضور مقامات کشوری، استانی، شهری و لشکری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری و به تبیین شخصیت والای این شهید پرافتخار اسلام، پرداخت و شوق خدمت به مردم و نظام اسلامی را از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی ایران دانست.

شکوه فر ضمن تقدیر از تلاش‌های کیومرث پورایراندوست مدیرکل سابق استان و تلاش‌های وی در راستای رشد و توسعه ورزش و حوزه جوانان استان گفت: برای انتخاب مدیرکل جدید گزینه‌های مختلفی با محوریّت شایسته سالاری مطرح بود که در نهایت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به یک جوان متخصص و متعهد تعلق گرفت که فرزند شهید والامقام است.

وی تاکید کرد : برای انتخاب مدیرکل جدید گزینه‌های مختلفی مطرح بود و با توجه به تشکیل کمیته انتصابات در وزارت ورزش و جوانان، آذربایجان‌غربی یکی از سخت‌ترین استان‌های برای این مهم بود.

او افزود: دولت سیزدهم دولت کار، اقدام و تلاش است و بدون شک مدیرکل جدید باید با تلاش‌های جهادی این استان را بیش از گذشته در حوزه های مختلف ورزشی و جوانان ارتقا بخشد و در این راه باید از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای استان بهره گیرد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: بی شک سوابق درخشان آقای سجاد بیرامی در حوزه ورزش و جوانان قابل تمجید بوده و انتظار داریم ایشان با توجه ویژه به مناطق مختلف استان از شهرستان‌ها و بخش‌ها تا روستاها و بهره مندی از ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ورزش و حوزه جوانان این استان گام های بزرگی را در مسیر توسعه و اعتلای شاخص های ورزشی و حوزه جوانان استان بردارد.

شکوه‌فر افزود: به فضل الهی استاندار آذربایجان غربی یکی ازلایق ترین و دغدغه‌مند ترین استانداران کشور است که در کسوت خادمی توانمند در دولت سیزدهم بطور جدی پیگیر رفع مشکلات و مسائل مختلف استان است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: راه اندازی صندوق مسئولیت اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یکی از اولویت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است که امیدواریم با حمایت استاندار این اقدامات مهم مدنظر قرار گیرد.

او گفت: استفاده از ظرفیت بالای حوزه صنعت و معادن، توجه به بخش خصوصی و اهتمام برای بالا بردن سرانه ورزشی در استان و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان و صاحب نظران جامعه ورزش و جوانان نیز از مهمترین اقدامات سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان باید باشد.

رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی هم به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه ورزش اشاره و افزود: باید این ظرفیت فعال تر و از آن به نحو شایسته بهره برد تا ورزش استان در کشور بیش از پیش مطرح شود.

او افزود: در بحث سمن‌ها نیز با توجه به توانمندی‌های بالای استان در حوزه جوانان علاوه بر بعد کمّی باید از لحاظ کیفی نیز بیش از قبل به نقش مشارکت های اجتماعی این نیروی پرنشاط و متعهد و توانای کشور توجه شود که از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم در این مسیر نیز اهتمام ویژه ای داشته باشد.

کیومرث پورایراندوست  مدیرکل سابق هم هم در سخنان کوتاهی گزارشی از عملکرد چند ماهه خود ارائه کرد.

محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل هم به نمایندگی از کارکنان اداره کل از خدمات مدیرکل سابق تقدیر کرد و انتخاب دکتر بیرامی را به فال نیک گرفت.

دکتر سجاد بیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم ضمن تقدیر اعتماد مدیران کشوری و استانی گفت : توفیق خدمت افتخار بزرگی برای حقیر و کارگزاران نظام است و باید با همراهی همگانی و تمام توان در راستای حل مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان تلاش کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات کیومرث پورایراندوست در طول دوران مسئولیتی خود، سجاد بیرامی که با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی انتخاب شده بود معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست