اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ٢۶ هزار و ۶٩٧ خانوار در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که این دوره تا پایان آبان ادامه دارد.

 محسن حمزه‌لو در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سهم سالانه ۴۲ هزار واحدی این استان در قانون جهش تولید مسکن گفت: در خصوص تأمین زمین در آذربایجان‌غربی به عنوان پیش‌نیاز اجرای نهضت ملی مسکن مشکلی وجود ندارد و به زودی پروژه‌هایی که زمین آماده دارند، کلنگ‌زنی می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به تحصیل ٢۴ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی در داخل حریم شهرها و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی مقدمات قانون جهش تولید مسکن فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: بر اساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است و دستگاه‌های اجرایی ۲ ماه فرصت دارند تا روند انتقال اراضی را انجام و در سریع‌ترین زمان ممکن اراضی مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

حمزه‌لو تصریح کرد : ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی ابلاغ شده که تغییر کاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله آن‌هاست.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، برای ثبت‌نام در سامانه رعایت چهار شرط تأهل یا سرپرست خانوار بودن، عدم مالکیت بخش خصوصی، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست