اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ۶۷ حزب سیاسی شهرستانی و ۳ حزب استانی، گفت: احزاب می‌توانند با برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی پر شور در سال ۱۴۰۰ باشند.

 

علی مصطفوی در بازدید از خانه احزاب نمایندگی استان در محل فرهنگسرای  جوان ارومیه، با اشاره به ثبت ۷۰ مورد حزب سیاسی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: از این تعداد ۳ مورد احزاب استانی و مابقی شهرستانی هستند. همچنین ۲۵ حزب در حالت رکود قرار دارند که با درخواست مجوز می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

او با اشاره به ثبت و فعالیت ۳۵ حزب سیاسی در طول هفت سال گذشته در آذربایجان غربی، ابراز داشت: بیش از ۵۴ درصد این تعداد، در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید ثبت شده که نشان‌دهنده توجه دولت به توسعه سیاسی در کشور و استان است.

عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش‌آفرینی احزاب در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و به صحنه کشیدن مردم، خاطر نشان کرد: احزاب باید فعالیت‌هایی نظیر برگزاری مناظرات، کنفرانس‌ها و میزگردها را مدنظر قرار دهند تا متخصصان و عموم مردم را به صحنه کشیده و مسائل را مورد بررسی قرار دهند.

او افزود: تجهیزات مناسبی برای شروع کار در اختیار خانه احزاب استان قرار گرفته است. همچنین اعطای امکانات و تسهیلات بیشتر نیازمند فعالیت بیش‌از پیش حزب‌هاست.

مصطفوی در ادامه با اشاره به اجرای کامل انتخابات مختلف در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی، بیان کرد: این انتخابات با همراهی همه بخش‌ها با امنیت کامل برگزار شد و هیچ مشکلی در دوره‌های مختلف انتخاباتی در استان نداشتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست