اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: نوروز امسال شش هزار مسافر از طریق هواپیما در آذربایجان غربی جا به جا شدند.

کمال پرهیزگار با بیان اینکه شش هزار مسافر در ایام نوروز از طریق فرودگاه ارومیه جابجا شد، افزود: با وجود هوای نامساعد، پروازهای فرودگاه ارومیه طبق برنامه انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با وجود هوای نامساعد در هفته جاری هیچ گونه تأخیری در برنامه‌های پرواز فرودگاه ارومیه وجود ندارد و تمام پروازها طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

پرهیزگار با اشاره به اینکه بارش‌های اخیر در استان مشکل خاصی در روند پروازها ایجاد نکرد، گفت: در صورت لغو و تأخیر پروازها همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند برابر دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری اقدام کنند و فرودگاه پیگیر انجام کامل دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری توسط شرکت‌های هواپیمایی خواهد بود.

وی عنوان کرد: فرودگاه ارومیه از پیش از شروع تعطیلات نوروزی با تشکیل ستاد نوروزی و چک کردن سیستم‌های ناوبری به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده است.

پرهیزگار با اشاره به تعداد مسافران جابجا شده در پروازهای داخلی بیان کرد: در این مدت پنج هزار و ۳۹۳ نفر در پروازهای داخلی جابجا شدند که دو هزار و ۸۷۶ مسافر مربوط به مسافران ورودی داخلی و دوهزار و ۵۱۷ نفر مربوط به مسافران خروجی داخلی است.

وی ادامه داد: از ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ تا نیمه نخست سفرهای نوروزی امسال، شش پرواز خارجی ورودی و شش پرواز خارجی خروجی از این فرودگاه انجام شده است.

به گزارش مهر ؛ پرهیزگار تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی به مسافرین توصیه می‌شود قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست