اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش شدید برف در محورهای آذربایجان غربی از بامداد امروز و در پی تلاش راهداران هیچ محور اصلی در سطح استان مسدود نیست.

ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: امروز شنبه ۲۸ دی ماه بارش برف در سطح استان همچنان ادامه دارد و با تلاش راهداران تمامی محورهای  ارتباطی اصلی وشریانی این شهرستان ها باز و تردد در آن ها برقرار است

او افزود : اما بدلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح این جاده ها ضروری است تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل ‌و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

شکری با اشاره به اولویت بازگشایی مسیرها اصلی اظهار کرد : در حال حاضر جاده دسترسی به ۱۱ روستای شهرستان های ارومیه، تکاب، سلماس و پیرانشهر مسدود گزارش شده که پس اتمام عملیات در محورهای اصلی، در ادامه روز نسبت به بازگشایی محورهای روستایی نیز اقدام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: در این عملیات ۷۶ نفر از همکاران راهدار نسبت به برفروبی ۳۱۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان اقدام کرده اند. در حال حاضر نیز ۴۲۰ دستگاه و ماشین آلات در اختیار راهداری است و ۲۰ دستگاه نیز اجاره گرفته شده و کمبودی در تجهیزات نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست