اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بر اساس اطلاعات  و آمار تسهیلات مشاغل خانگی، در سال گذشته میزان ۲۸۹ میلیارد ریال اعتبار در جهت اجرایی نمودن این طرح به استان آذربایجان غربی اختصاص یافت.

صادق آهنگری درخصوص تسهیلات ومجوزهای داده شده به مشاغل خانگی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمار عملکرد  آذربایجان غربی رتبه دوم طرح توسعه الگوی مشاغل خانگی  در بخش ثبت نام  بر اساس گزارش جهاد دانشگاهی به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۰ سال آغازین اجرای قانون مشاغل خانگی بوده است تاکنون در آذربایجان غربی حدود  ۱۳۶۳۹ مجوز ایجاد مشاغل خانگی صادر شده است، افزود: تاکنون بیش از ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد کسب و کار خانگی پرداخت شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی عنوان کرد: درسال گذشته براساس سهمیه ‌اعلامی تاکنون بیش از۱۴۷میلیارد ریال  برای ۱۸۶۱ طرح پرداخت شده است که از این محل تعداد ۲۰۵۳ شغل خانگی ایجاد شده است.

وی در ارتباط با انواع حرفه‌هایی که در زمینه مشاغل خانگی وجود دارد، عنوان کرد: خوشبختانه در مشاغل خانگی تنوع بسیار زیادی وجود دارد که از جمله این مشاغل می‌توان به حرفه‌هایی همانند صنایع دستی، قالیبافی ،خیاطی و در مناطق روستایی به مشاغلی مرتبط با حوزه دام که به طور خانگی فعالیت می‌کنند .

آهنگری در خصوص میزان اعتبارات اختصاص داده شده به حوزه مشاغل خانگی در سال ۹۸ بیان کرد: اعتبار مشاغل خانگی در سال ۹۸ در حال حاضر ابلاغ نشده است و همچنان مانده اعتبارات سال قبل پرداخت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست