اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی از جریمه نقدی ۱۸ میلیارد ریالی واحدهای نانوایی و کارخانجات آرد استان خبر داد.

نادر رحیمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، دو هزار و ۲۱ پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در سطح استان به ارزش نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال شده است.

وی با اشاره به تداوم و تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر فعالیت کارخانجات آرد و نانوایی‌ها در استان توسط بازرسین قرارگاه امنیت غذایی استان، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۱۳ هزار و ۷۲ مورد بازرسی از سطح واحدهای نانوایی و کارخانجات آرد در استان انجام گرفته است و این روند استمرار دارد.

رحیمی تصریح کرد: بیشترین تخلفات واحدهای نانوایی شامل کم فروشی، گران فروشی، نصب نکردن نرخ نامه و فروش اجباری کنجد بود که علاوه بر بازرسی میدانی بازرسان با شکایت مردمی به این موضوع نیز رسیدگی شد و با واحدهای متخلف برخورد شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد پرونده‌های تخلف مربوط به شهرستان‌های ارومیه، چایپاره، مهاباد و خوی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست