اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار بوکان با اشاره به فرسوده بودن همه امکانات موجود در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: فرسودگی دامن تمام امکانات بهداشت و درمان بوکان را گرفته و برای درمان این مهم نیاز به تزریق فوری امکانات جدید است.

باباخان اسکندری در دیدار با ولی زاد حسنلویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به مهاجر پذیر بودن بوکان و جمعیت رو به رشد این شهرستان، وسایل و تجهیزات پزشکی استفاده شده در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی عموماً کهنه و غیر قابل استفاده می باشند و نیاز مبرمی به نو شدن و به روزرسانی دارند.

او همچنین به فرسودگی دستگاه سونوگرافی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بیماران برای انجام سونوگرافی به شهرهای همجوار می روند و این برای بیماران سختی ها و مشکلاتی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: آزمایشگاه های ما فاقد وسایل و امکانات به روز پزشکی می باشند و با توجه به جمعیت شهرستان و لزوم مساعدت هر چه بیشتر به بیماران عزیز، انتظار میرود که مراکز بهداشتی و درمانی به وسایل و تجهیزات لازم تجهیز شوند.

فرماندار بوکان به مصوبات قبلی اشاره کرد و گفت: چهار خانه بهداشت، ۶ پایگاه سلامت، پنج مرکز ضامن سلامت روستایی و ۲ حوزه تحت مرکز خدمات شهری در گذشته مصوب شده ولی تا به امروز متاسفانه عملیاتی نشده، لازم است در اسرع وقت مصوبات اجرایی شوند.

اسکندری همچنین به کمبود داروی بیماران خاص در داروخانه های سطح شهرستان اشاره نمود و گفت: لازم است که برای افراد دارای بیماری خاص این داروها در سطح شهرستان قابل دسترسی بوده و مساعدت لازم در این مورد اعمال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست