اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان از حل مشکل پساب سه واحد تولیدی در جاده سنتو ارومیه که مشکلات زیادی برای اهالی وخود این واحدهای تولیدی ایجاد کرده بود خبر داد.

ناصر عتباتی در مراسم کلنگ زنی مسیر انتقال پساب‌های این کارخانجات گفت: پس از انجام بازدید و کار کارشناسانه مشکل اهالی روستاهای نظر آباد و تبت و چند روستای دیگر، موضوع در کمیته حمایت ازسرمایه گذاری استان طرح و تصمیمات لازم الاجرا و ارزشمندی اتخاذ گردید که در کمتر دو ماه کارها انجام و مرحله اجرای تصمیمات فرا رسید.

عتباتی افزود: مهمترین بخش این جریان پرداخت هزینه ۷ و نیم میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی هست که این هزینه در جیب دولت ماند و برای امور اقشار نیازمند صرف خواهد شد.

رئیس عدلیه استان خبر خوبی هم داد وگفت: پسابی که از این کارخانه ها و طی لوله گذاری منتقل خواهد شد برای استفاده در زراعت درختان غیر مثمر در بخش بزرگی از منابع ملی مسیر نهر آب خشک شده که معطل افتاده بود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و صنایع تبدیلی در آینده ای نزدیک برای اهالی منطقه و مردم روستاها فراهم خواهد شد که در واقع اشتغال اهالی محل را هم در پی خواهد داشت.

رئیس شورای قضایی استان در پایان صحبت‌های خود به مرتفع شدن مشکل زیست محیطی منطقه هم اشاره و اولویت کار در مزارع چوب غیر مثمر را با اهالی محل دانست و تولید کنندگان و کار آفرینان را افسران جنگ نرم خواند و حل مشکلات اقتصادی مردم را در گرو حمایت از تولید و اقتصاد تولید محور دانست.

شایان ذکر است کلنگ ساخت این کانال انتقال پساب توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه به زمین زده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست