اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : صبح روز سه شنبه ۲۰ شهریور جهرمی وزیر و جمعی از معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهریاری استاندار استان آذربایجان غربی با استقبال عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس ، فرماندار و مسئولان اداری به شهرستان اشنویه سفر کرد.

محمدجواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری، شهرستان اشنویه را یکی از مناطق دارای ظرفیت گردشگری در کشور دانست و بیان کرد: شیوه زندگی مردم این منطقه مورد توجه و علاقه جامعه است و باید از این ظرفیت برای توسعه گردشگری و توسعه اشتغال نهایت بهره را برد که استفاده از فناوری اطلاعات در این بخش می تواند موثر باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تنها در ۷ روستا در دو شهرستان نقده و اشنویه ارتباط GMS روستایی برقرار نیست و شاخص ارتباطی خوب ولی شاخص اتصالی مناسب نیست که برنامه پیش روی برای حل این موضوع دایر کردن ۱۶۹ سایت در کل استان می باشد و از این مجموع ۳۱ سایت در ۱۰۰ روستای این دو شهرستان اجرا خواهد شد. همچنین دو سایت جدید جهت حل مشکل کمبود ارتباط جاده ای تا پایان سال برقرار خواهد شد.

وی در ادامه افزودند مجموعا در دو جلسه ای که با مهندس حسین زاده نماینده شهرستان در تهران داشتیم بعد از جمع بندی و اجرای پروژه های مصوب تا پایان سال شرایط ارتباطی نقده و اشنویه قطعا بهتر خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری: از مجموع تخصیصی ۱۵۴ میلیارد تومانی که جهت اجرای پروژه ها که تا پایان سال در استان اجرا می شود ۴۰ میلیارد تومان در دو شهرستان نقده و اشنویه تخصیص و اجرا خواهد شد.

عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در این جلسه وحدت و همدلی مسوولان و مردم در شرایط کنونی ضروری دانست و افزود : در شرایط کنونی که کشور با مشکلات زیادی روبروست، باید بسترهای گذار از این موقعیت را با وحدت و همدلی مهیا کنیم.
وی اضافه کرد: در هفته جاری، ۲ وزیر کابینه دولت تدبیر و امید به شهرستان نقده و اشنویه سفر کرده اند که این امر نشان دهنده توجه دولت به همه استان ها و شهرستان ها به ویژه مناطق محروم است.

وی بیان کرد: این سفرها برکات زیادی دارد زیرا اعضای کابینه در این سفرها با مشکلات آشنا شده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند.

نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه شفاف سازی عملکرد ادامه داد: امیدواریم اتاق شیشه ای دولت الکترونیک توسعه یافته تر و بسیاری از مشکلات از این طریق حل شود.

حسین زاده گفت: ظرفیت شهرستان نقده و اشنویه در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری است و باید از ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه پتانسیل های دو شهرستان بیش از پیش استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست