اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با وجود همه تلاشها موج شیوع کرونا ویروس در استان در حال افزایش است گفت: برای مبارزه با کرونا ویروس و درمان بموقع و کامل بیماران احتمالی بیمارستان صحرایی به همت قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در ارومیه به زودی راه اندازی می شود.

محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا از تلاش کادر پزشکی و درمانی اعم از پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی بیمارستان ها قدردانی کرد و گفت: این تلاش جهادگونه ستودنی است و ما نیز خود را مکلف به تامین نیازهای این عزیزان می دانیم.

وی بر بسیج امکانات بیمارستانی، پاسخگویی بموقع به شبهات و سوالات مردمی، اجرای دقیق مصوبات ستاد، ممنوعیت برگزاری تجمعات، پرهیز مردم از ترددهای غیر ضروری تاکید کرد و گفت: مردم را به ماندن در خانه توصیه می کنیم و معتقدیم رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری موثرترین راه مبارزه با کرونا  ویروس است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برای صنوفی که بیشتر با مردم ارتباط دارند از طریق صمت و دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه های مربوطه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده تهیه و توزیع می شود.

شهریاری افزود: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی در مناطق حاشیه نشین مقرر گردید تا با همکاری ارگانهای مختلف بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده در این مناطق توزیع شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در بین معتادین متجاهر نیز نیروی انتظامی مسئولیت شناسایی و پشتیبانی از این افراد را به منظور توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده با همکاری نهادهای مربوطه بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی ؛ شهریاری همچنین ظرفیت سازمانهای مردم نهاد را برای پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس در راستای آگاهی بخشی به مردم از طریق شیوه های کاربردی بسیار مهم و موثر دانست و بر ضرورت بکارگیری این توانمندیها تاکید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست