اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص درخواست استاندار آذربایجان غربی برای پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، پرداخت اضافه کاری و معوقات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه های بیمارستانی پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ و افزایش کارانه و پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، مقرر شد که بیمارستانهای در دست ساخت در شهرستانهای پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ با تخصیص اعتبار لازم پیش از پایان کار دولت به افتتاح برسد.

همچنین بیمارستانهای تکاب و جامع زنان ارومیه نیز در سفر وزیر بهداشت که به زودی اتجام خواهد پذیرفت به افتتاح و بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص درخواست استاندار آذربایجان غربی برای پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، پرداخت اضافه کاری و معوقات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

تامین نیازهای لازم استان برای مدیریت و درمان مطلوبتر بیماری کووید_۱۹ و نیز ساخت مراکز بهداشت و درمان در مناطق کمتر برخوردار از دیگر مباحث مورد اشاره در دیدار استاندار آذربایجان غربی و وزیر بهداشت بود.

دیروز یک فعال صنفی حوزه سلامت در گفت و گو با رسانه ها از تعویق  ٩ ماه اضافه کاری، ۵ماه کارانه، دو سال حق لباس، شش ماه حق مسکن، یک ماه حقوق نیروهای شرکتی و خدماتی، ۶ماه کارانه پزشکان، حق مهدکودک ، حق ماموریت و حقوق بازنشستگان سال ٩٩ خبر داد و گفت: علیرغم پیگیری و مکاتبات فراوان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و سایر ارگان ها و نهاد های استانی مسئولین دانشگاه در جهت پرداخت معوقات و رفع نارضایتی کارکنان خدوم این دانشگاه اقدام قابل ملاحظه ای انجام نداده اند.

معوقات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنان معلق!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست