اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری، تاکنون ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر در رابطه با مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضائی شده اند که از این تعداد، ۸ هزار و ۲۶۵ نفر معتاد بودند.

 سرهنگ شمس علی حق وردیان، امروز در جمع خبرنگاران از افزایش ۸۹ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت، ۵ هزار و ۷۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه طی سال جاری ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال ضربه مالی به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر در استان وارد شده است، افزود: در این مدت ۳۴۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در این استان دستگیر شده اند.

حق وردیان با اشاره به تشکیل پنج هزار و ۸۴۴ فقره پرونده در این رابطه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۵۵۵ نفر نیز در رابطه با مواد مخدر در این استان شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضائی شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد، یک هزار و ۹۴۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۸ هزار و ۲۶۵ نفر نیز معتاد بودند.

سرهنگ حق‌وردیان افزود: امسال یک هزار و ۹۳۳ فقره طرح مبارزه با مواد مخدر و حفظ امنیت اجتماعی در سطح در استان توسط نیروی انتظامی اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست