اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات مسلحانه در ارومیه و کشف مقادیری شیشه در بازرسی متهم خبرداد‌.

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی ارومیه حین گشت زنی درسطح شهر به فردی با هویت معلوم که به جرم تهیه وتوزیع مواد مخدر، تخریب عمدی چندین دستگاه خودرو و شرارت تحت تعقیب بود، برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده ماموران وهشدارهای پلیس قصد متواری شدن را داشت که در این حین بای کی از ماموران شهرستان درگیر شد در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از تیر اندازی از سوی پلیس، متهم متوقف و دستگیر شد.

اکبری با اشاره به کشف ۲۴۸ گرم مواد مخدر شیشه در بازرسی از خودروی متهم گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بر اساس گزارشات مردمی، این درگیری شب گذشته در برخورد نیروهای ویژه پلیس با حاملان مواد مخدر در ارومیه رخ داد و پس از تعقیب و گریزها که بیش از یک ساعت به طول انجامید، مسیر بلوار ۷ تیر تا مقابل ترمینال شهری ارومیه توسط پلیس مسدود شده بود و در نهایت خودروی حامل مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان توقیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست