اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر فرهنگسازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف صحیح داروها و اجرای طرحهای مرتبط با سلامتی تاکید نمود.

علی مصطفوی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که امروز برگزار شد، بر فرهنگسازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف صحیح داروها و افزایش آگاهی مردم در این خصوص تاکید نمود و گفت: عموم مردم به این کمپین کنترل فشار خون بپیوندند.

مصطفوی در ادامه به گزارشی که در خصوص داروهای مواد مخدر و الکل صنعتی ارائه شد اشاره نمود و اظهار کرد: در این خصوص ضروریست نیروی انتظامی و مرزبانی علاوه بر قرق مرزها، همکاری و هماهنگی لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند همچنین در خصوص الکل تولیدی در استان از سوی صنعت ، معدن و تجارت نظارت عالی بر واحدهای تولیدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ضروریست گشت مشترکی بین نیروی انتظامی ، صنعت و معدن، شهرداری و علوم پزشکی برای ثبت معبر و فروش داروهای دست فروش که در میدان ولایت فقیه انجام می شود، تشکیل و اقدامات لازم برای مقابله با آنها انجام شود.

مصطفوی همچنین به مشارکت خیرین در زمینه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: دولت با تمام توان خود نمی تواند در جهت توسعه سلامت پاسخگوی تمام نیازها و امکانات باشد و این امکانات را برای همه فراهم نماید لذا ضروریست خیرین بخش سلامت شناسایی و در جهت جذب کمکهای آنها تلاش شود.

جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه گفت : پروژه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی قابل توسعه به هزار تخت ، بیمارستان روان پزشکی و بیمارستان سوانح و سوختگی است که تمامی این ها معطل زمین واقع در جهتلو هستند که اخیرا آقای استاندار جلسه ای ترتیب داده و ببیست و شش ، بیست توافق کرده ایم یعنی ۲۶ هکتار از آن زمین برای بیمارستان اختصاص یابد که البته آینده نشان خواهد داد که کل آن زمین باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان قرار داده می شد ولی بخش نگری این اجازه را نداد ، اولویت بندی خوب انجام نگرفت که بگوئیم ما در این شهر نیاز به تخت های بیشتری خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست