اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: معادل ۲ سال مصرف گندم در سیلوهای استان ذخیره داریم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، محمد دهقان در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه جهت تنظیم بازار گوشت قرمز و تامین نیاز بازار داخلی استان مجوز واردات دام زنده با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی صادر شده است گفت: توزیع گوشت قرمز به طور مستمر در هفته ۲ روز در نوبت ۱۲ تن گوشت قرمز گرم گوسفندی با نظارت حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی توسط امور دام جهاد کشاورزی و همکاری بخش خصوصی صورت می گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۴۱ تن گوشت قرمز منجمد و ۴۲۲ تن گوشت مرغ منجمد و ۹ هزار و ۱۶۳ تن برنج و ۱۱ هزار و ۱۴۱ تن شکر در انبارها ذخیره موجود می باشد.

وی درخصوص ذخیره گندم در سیلوها گفت: ۵۱۷ هزار تن موجودی گندم در سیلوهای استان است که معادل ۲ سال مصرف استان می باشد.

دهقان اظهار کرد: توزیع لاستیک برای کامیون داران ۹ هزار و ۶۰۰ حلقه انجام شده که این مقدار یک چهارم لاستیک مورد نیاز کامیون داران استان می باشد و در ضمن توزیع لاستیک توسط اداره راهداری استان و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال پخش می باشد.

وی افزود: جهت تامین نهاده های دامی به کامیون دارنی که نهاده های دامی را از بنادر جنوب به استان حمل کنند لاستیک تشویقی توزیع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست