اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور رئیس ستاد استانی دانشگاه و جمعی از مسئولین شهری ارومیه در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ارومیه برگزار شد.

 دکتر رسولی صدقیانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت : مفهوم واژه دانشجو به اندازه عظمت و کرامتش مقدس و متعالی است.

  وی افزود: اینکه بعد از ۶۵ سال روز دانشجو به برکت انقلاب اسلامی به عنوان یک واقعه تاریخی گرامی داشته می شود به فلسفه وجودی و ریشه های این نامگذاری برمی گردد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ادامه داد: دانشجویی تنها یک مقطع ورود به دانشگاه نیست، دانشجویی یک مکتب است، مکتب الهی با بصیرت و بینش والا که روح بیگانه ستیزی و وطن پرستی را در کالبد افراد می پروراند.

رسولی صدقیانی اظهار کرد: دانشجو یکی از ارکان مهم توسعه و تحول علمی کشور است و رشد علمی کشور در سالهای اخیر مرهون تلاش بی وقفه دانشجو و دانشگاهیان می باشد.

رئیس ستاد استانی دانشگاه در ادامه گفت: آخرین گزارش ها از پایگاههای استنادی جهان نشان می دهد که ایران در شش ماهه اول سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار جزء ۱۵ کشور برتر دنیا از منظر تولید علم بوده است و کشور ما رتبه نخست تولید علم در جهان اسلام ( بر اساس داده های ISC) را دارا می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غربی ؛ این مراسم با سخنرانی نماینده دانشجویان ، بریدن کیک روز دانشجو و اجرای برنامه های شاد و متنوع برای دانشجویان حاضر خاتمه یافت.  

 

تصویر

تصویر

تصویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست