اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به ۳۵۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز طی فروردین ماه در استان خبر داد.

محمد اقوامی با بیان اینکه این تعداد پرونده قاچاق به پرداخت بیش از ۶۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند افزود: در پی گزارش گمرکات استان در فروردین ماه سال جاری تعداد ۳۸۸ فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از طی مراحل قانونی متهمین را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه از ۳۸۸ پرونده ارسالی ۳۵۲ پرونده را رسیدگی و قرار صادر کرد.

اقوامی از محکومیت بیش از ۳۳ میلیون ریالی برای پرونده قاچاق ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی در شهرستان خوی خبر داد و اظهار داشت: مأموران هنگ مرزی شهرستان خوی در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهرهای عمقی اقدام به بازرسی یک دستگاه خودرو در مسیر خوی – قطور کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اظهار داشت: در این بازرسی ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی کنت قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی خوی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت متهمین به پرداخت ۳۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست