اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی، “رونق تولید” را سرلوحه برنامه های استان در سال جاری عنوان کرد.

محمدمهدی شهریاری عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، ” رونق تولید” را سرلوحه برنامه های سال جاری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و با جدیت کامل در جهت تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده حرکت کنیم.

وی افزود: شناسایی واحدهای راکد و نیمه راکد و برنامه ریزی در جهت بازگرداندن آن ها به چرخه تولید از جمله مهم ترین اقداماتی است که امسال در راستای شعار رونق تولید در استان دنبال می شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، شایستگی و صلابت خود را در طول هشت سال دفاع مقدس نشان داده و امروز نیز مقتدرانه و در کنار دیگر نیروهای مسلح از عزت و اقتدار ایران اسلامی صیانت می کند.

شهریاری با تبریک روز پاسدار نیز گفت: کارنامه سپاه در عرصه های مختلف درخشان است ؛ امروز نیز مردم در مقابله با اقدام شرارت آمیز آمریکا، خود را سپاهی می دانند و در کنار سپاه هستند و این از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی با تکیه بر تلاش های وزارت اطلاعات و مجاهدت های سربازان گمنامش، از نظر اشراف اطلاعاتی و مقابله با توطئه ها و اقدامات جاسوسی، جزو کشورهای قدرتمند و سرآمد دنیاست.

شهریاری اضافه کرد: آذربایجان غربی نیز علیرغم هم مرزی با سه کشور خارجی، به فضل الهی و به یمن تلاش های بی دریغ نیروهای نظامی، انتظامی و بویژه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، جزو امن ترین استان های کشور است و هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، مبارزه با فساد اقتصادی را از دیگر ماموریت های مهم در استان عنوان کرد و گفت: به خاطر شرایط خاص استان، در گذشته سوء استفاده هایی در رابطه با مسائل سهمیه سوخت مرزنشینان، مجوزها و … صورت می گرفت که با تمام این ها برخورد جدی شده و با هماهنگی دستگاه قضا در سال جاری مبارزه با مفاسد اقتصادی قاطعانه تر و جدی تر خواهد بود.

شهریاری در رابطه با وضعیت کنونی دریاچه ارومیه نیز اظهار کرد: در حال حاضر حجم آب دریاچه ارومیه، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون مترمکعب است که این رقم نسبت به سال گذشته، دو برابر شده است.

وی افزود: بارندگی های بسیار خوبی که در استان رخ داده و باعث احیای نسبی دریاچه ارومیه شده، از معجزات الهی است و باید شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از مشارکت مردم استان در کمک به سیل زدگان کشور قدردانی نمود و گفت: مردم استان در کمک به مردم سیل زده کشور مشارکت بی نظیری داشتند؛ تاکنون ۴۰ کامیون و کمک های نقدی زیادی توسط مردم استان به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

گفتنی است در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید،  امیر عباس جعفری مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی ، رئیس صندوق کارآفرینی امید و همچنین رئیس ستاد اقامه نماز استان، گزارش کار ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، در این جلسه از مدیران دستگاههای برتر در اقامه نماز نیز تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست