اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، با اضافه شدن ۱۲ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون آمار جانباختگان در استان به ۴۸۷ نفر رسیده است.

دکتر جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در تاریخ ۱۳ تیر ماه، ۸۳۲ مورد بستری در استان داشته ایم که ۳۴۴ مورد بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و ۴۸۸ مورد مشکوک به ابتلا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در آی سی یو ۱۶۸ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد  نفر بد حال و ۵۲ به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

آقازاده بیان کرد: با ۱۲ مورد فوتی جدید در این روز، مجموع فوتی های استان به ۴۸۷ مورد افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: در عرض یک روز ۱۴۱ نفر بیمار در سطح استان بستری شده اند که بیشترین مورد بستری در کشور در این روز متعلق به آذربایجان غربی بوده است.

آقازاده ادامه داد: وضعیت استان در حد هشدار و خطرناک است، تعداد مرگ و میرها و بیماران بد حال در آی سی یو در استان افزایش یافته اند و سن فوت شدگان پایین آمده است.

او تصریح کرد: آذربایجان غربی آلوده است سایر هم وطنان به این استان سفر نکنند، این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و لازم است مردم از حضور در پاساژ ها مراسمات مختلف و پارک ها جدا خودداری کنند.

آقازاده گفت: در وهله اول مردم از حضور در تجمعات خودداری کنند و در صورت لزوم حضور در بیرون از خانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده کنند، در غیر این صورت وضعیت حادتر و بدتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست