اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و مشاور وزیر و مدیر کل دفتر امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری ، از تلاش ها و زحمات ۳۸ ساله اسمعیل کریم زاده رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تجلیل و قدردانی شد و رسول جلیلی طی حکمی از طرف وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این آیین که در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با تقدیر از زحمات چندین ساله اسمعیل کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد:  سهم استان آذربایجان غربی از تولید ۱۲۲ میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور در سال ۱۳۹۶ ، با تولید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی قابل توجه و شایسته تقدیر است.
محمد علی جوادی تصریح کرد:  در جهت حفظ محیط زیست و احیای مجدد دریاچه ارومیه، در دولت یازدهم و دوازدهم ۶۱ هزار و ۵۷۰ هکتارسیستم های نوین ابیاری به منظور مهار ابهای داخلی در استان اجرا شد و این عملیات در حال اتمام است و ۲۴ هزار هکتار نیز قبلا در استان اجرا شده بود که تا قبل از سال ۱۳۹۳ در مجموع تنها ۳۶ هزار هکتار ابیاری نوین در داخل استان اجرا شده بود که امروز با گذشت ۵ سال از آن زمان در مجموع در حدود ۱۲۰ هزار هکتار ابیاری نوین در استان اجرا شده است، که نشان از تعامل و مشارکت خوب بین مردم و بهره برداران کشاورزی با مسئولان است .
وی خاطر نشان کرد:  آذربایجان غربی یکی از مهمترین قطبهای تولید محصولات کشاورزی در کشور است که بنا به دستور وزیر جهاد کشاورزی باید برای توسعه زیر ساختهای بخش کشاورزی و افزایش ضریب مکانیزاسیون و راندمان تولید در استان بیش از پیش سرمایه گذاری و توجه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنر مدیریت می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، ادامه داد: امروز شاهد افزایش راندمان آبیاری در آذربایجان غربی هستیم و این موضوع در سایه همراهی تیمی رخ داده است.
جوادی افزود:  با توجه به آمار بالای تولید محصولات کشاورزی در استان ، سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع جانبی و فراوری محصولات کشاورزی باید در استان بیش از پیش صورت گیرد و باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این زمینه باید به نحو احسن بهره گیری کنیم.
وی ادامه داد: تا پایان سال ۱۳۹۱ ظرفیت سردخانه‌های استان ۱۴۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که این میزان تا پایان سال ۹۶ با بهره برداری از سردخانه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به  یک میلیون و ۳۶ هزار تن ارتقا می یابد.
این مسئول اضافه کرد: در استان آذربایجان غربی در زمینه جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، از ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبارات مصوب ،  در حدود ۱۶۶ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش کشاورزی استان جذب  شده است که رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص داده است و در این جا لازم است از زحمات مسئولین و فعالین عرصه کشاورزی استان در این زمینه کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم.
وی گفت : طرح تربیت مدیران آینده با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران کنونی را در وزارت جهاد کشاورزی اجرا و پیگیری می کنیم، تابتوانیم برای انتصاب در سمت های مدیریتی، با ایجاد بستر مناسب برای تقویت انگیزش در کارکنان؛ از نیروهای جوان و کارآمد بهره بگیریم .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی  اضافه کرد:  موضوع افزایش حقوق و مزایا و یکسان سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با سایر دستگاه های اجرایی را با جدیت پیگیر هستیم و طبق گفته مسئولان اداره امور استخدامی کشور، از نظر پیگیری در این زمینه در رتبه اول کشوری در بین سایر دستگاه های اجرایی قرار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست