اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سازش نوزدهمین پرونده قتل عمد در آذربایجان غربی خبر داد.
دکتر ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۳۹۰ فردی به هویت ب- ح مرتکب قتل مرحومه ف – م گردبده بود که حکم قصاص وی صادر و در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور نیز تایید گردیده بود و قاتل منتظر اجرای حکم قصاص بود.
رئیس کل دادگستری استان افزود : در راستای اصلاح ذات البین و جلب رضایت اولیای دم مرحومه با تلاش و میانجیگری اعضای شعبه ۳۵ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارومیه در جهت اجرای سنت حسنه گذشت، در نهایت تلاشهای این عزیزان منتج به نتیجه گردیده و با اخذ رضایت از اولیاء دم محکوم به قصاص نفس از مجازات قصاص رهایی و حیات دوباره یافت.
عتباتی با تقدیر از تلاشگران عرصه صلح و سازش، به آثار ارزشمند گذشت اشاره و بیان داشت : سنت حسنه سازش خصومات و اختلافات مردم را به صورت ریشه ای حل می‌کند به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها برای صلح و سازش بهره گرفت و مردم را به سمت وسوی سازش سوق داد.
دکتر عتباتی در پایان با بیان اینکه تاکید شرع مقدس اسلام، هم در آیات الهی و هم در سنت رسول ا… و سیره اهل بیت علیهم السلام به صلح و سازش است از ریش سفیدان، متنفذین، روحانیون، پدران و مادران گرامی شهداء که جایگاه ویژه ای نزد مردم دارند خواست تا در این امور خیر دستگاه قضایی را یاری رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست