اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در مراسمی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی استانداری، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با تاکید بر اینکه بحث انتصابات اداری همواره وجود داشته و هدف بهبود روند خدمت رسانی به مردم است گفت: اتفاقات خوبی در دولت تدبیر و امید در سلماس رخ داده و امید داریم با توجه به سوابق سرپرست فرمانداری این روند تقویت شود.

وی با قدردانی از نقش و جایگاه مردم سلماس در مسیر همراهی با سیاستهای نظام و دولت تدبیر و امید تصریح کرد: نقش آفرینی مردم سلماس در برهه های مختلف همواره زبانزد بوده است.

معاون استاندار در ادامه به وضعیت استان در کرونا اشاره کرد و افزود : استان در شرایط ویژه از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد و لحظه ای غفلت در این خصوص می تواند زحمات چندین ماهه کادر زحمتکش درمان و سلامت را به هدر دهد. در شرایط امروزی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک مطمئن ترین راهکار پیشگیری است.

وی مشارکت مردم در بحث کمک های مومنانه را جلوه ای درخشان از حس وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: با همراهی همه ارکان استان بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر تدارک و توزیع شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هفته دولت را در پیش داریم، بر ضرورت تدوین برنامه های جامع جهت آگاهسازی عمومی از دستاوردهای دولت تاکید کرد و افزود: دستاوردهای درخشانی به همت خدمتگزاران مردم در دولت انجام شد که می طلبد دستگاه های اجرائی با بهره گیری از همه ظرفیت های اطلاع رسانی نسبت به معرفی این اقدامات شاخص که نقش موثری در بهبود روند توسعه استان داشته اقدام نمایند.

مصطفوی گفت: نجات دریاچه ارومیه، ایجاد زیرساخت های توسعه ای، درمانی و خدماتی و اجتماعی از جمله شاخص ترین اقدامات بوده است.

وی در ادامه به برنامه های توسعه شهری در سلماس اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل دو روستای ملحم و سیلاب سلماس به نقاط شهری توسط استانداری انجام شده و امیدواریم روند اداری آن تمام شده و به زودی تبدیل به شهر شوند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امروزه تجارت مرزی و مراودات تجاری با کشورهای همسایه مهمترین مسئله کشور در شرایط ظالمانه تحریم است افزود: مصوبات و موافقت های لازم با بازگشایی مرز کوزه رش صورت گرفته اما مسئله مهمتر رضایت کشور ترکیه برای این امر است که در این خصوص رایزنی ها از مجاری مختلف در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری سلماس هم گفت‌: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

علی اکبر عسگری بابیان اینکه در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، افزود: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارها قرار گیرد و از تمامی صاحب نظران جهت همکاری دعوت می نمایم.

وی اظهار کرد: از اینکه در این موقعیت توفیق خدمت برای بنده نصیب شده است بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

سرپرست فرمانداری سلماس تصریح کرد: اتفاق نظر،وفاق همدلی تمام اقشار و تشکل های سیاسی و سازمان های مردم نهاد،سازمان های مردم نهاد و همه مسئولین شهری را برای توسعه لازم می دانم.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی از تمامی ظرفیت های شهر در جهت توسعه شهری استفاده خواهیم کرد.

مرتضی اصغری فرماندار سابق سلماس نیز در این آیین با بیان اینکه شهرستان سلماس مهد تمدن بشری در خاورمیانه و شهرستان اولین ها با طبیعت و پتانسیل هایی بسیار بالا در حوزه های مختلف است، بیان کرد: در پایان هر ماموریتی باید گزارش عملکرد و نامه اعمالمان را به مردم ارایه دهیم تا در جریان امور مختلفی که انجام شده قرار بگیرند.

اصغری اظهار کرد: بهره برداری از مدرن ترین تصفیه خانه آب شرب سلماس، افتتاح ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس، احداث شهرک های گلخانه ای و… از جمله اقدامات جمعی مسئولین سلماس در دوره فرمانداری بنده است اما همچنان بابت اینکه عملکرد قابل قبولی در دوره ماموریت خود نداشتم از محضر مردم شریف سلماس عذرخواهی می کنم.

وی افزود: مهمترین نکته قابل توجه در حوزه اداری و اجتماعی سلماس، وجود ارامش و ثبات در حوزه عملکردهای مختلف از جمله در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بود که جز با تلاش همه مسئولین عزیز ادارات سلماس و همکاری شان با بنده در طول مدت خدمتم، میسر نمی شد.

در ادامه از خدمات مرتضی اصغری فرماندار سابق قدردانی و علی اکبر عسگری به عنوان سرپرست فرمانداری سلماس منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست