اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: سال ۹۳ بیش از ۸ میلیارد تومان سهم استان فصل بهداشت درمان بود که در سال جاری به بیش از ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

ناصر حضرتی پر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، تصریح کرد: آذربایجان غربی علاوه بر اینکه از یک عدم توازان منطقه ای رنج می برد، عدم تعادل درون استانی نیز مزیت بر علت شده بود تا توسعه همه جانبه شکل نگیرد.

او افزود: برای جبران این وضعیت راهبردی مشخص مبتنی بر توسعه متوازن تدوین شد.

حضرتی پر ادامه داد: یکی از غفلت های صورت گرفته در استان، کم توجهی به زیرساخت های بهداشت و درمانی بود که خوشبختانه در چند سال اخیر با تخصیص اعتبارات لازم و تغییر رویکرد، جهش های خوبی انجام گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: در سرانه تخت بیمارستانی استان از وضعیت خوبی برخودار است و با اتمام پروژه های نیمه تمام می توان در این بخش به اهداف مدنظر دست یافت.

او با اشاره به ارتقای شاخص های انسانی در استان بویژه در بخش بهداشت و درمان، این دستاورد را حاصل نگاه ویژه برنامه ریزان استان به این موضوع دانست و گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست احداث، شاخص بهره مندی از تخت بیمارستانی و خدمات بهداشتی درمانی از میانگین کشوری فراتر خواهد رفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد: برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیز آمادگی داریم و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی ورزیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست