اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد.  روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز (سه شنبه ۱۸ تیر) خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در حال انجام مأموریت بود، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت. در این حادثه تروریستی سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه به نام‌های حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد. اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب تروریست‌های متواری ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پی شهادت رزمندگان سپاه پاسداران شهرستان پیرانشهر پیام تسلیت صادر کرد:

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه ۳ تن از رزمندگان سپاه پاسداران در شهرستان پیرانشهر ، که در درگیری با عوامل ضد انقلاب به فیض رفیع شهادت نائل آمدند مایه تألم و تأثر گردید.

این اقدام ناجوانمردانه که به فاصله کمتر از ۱۰ روز در استان شهید پرور آذربایجان غربی رخ داد، نشان از تلاش های شبانه روزی رزمندگان اسلام در حفظ و حراست از امنیت ایران اسلامی از شمال تا جنوب استان دارد و ضرورت هوشیاری بیشتر و آمادگی کامل در مقابل اقدامات تروریستی عناصر ضد انقلاب و ایادی استکبار را بیش از پیش نمایان تر می سازد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت رزمندگان اسلام  را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مردم غیور استان و خانواده های سرافراز و داغدیده این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای شهدای والامقام علو درجات را از خداوند منان مسألت دارم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست