اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه لایحه بودجه ۱۲ هزار و ۷۰۰میلیارد ریالی سال ۹۸ با اولویت ارتقاء ارزش زندگی در بافت فرسوده  را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

محمد حضرت پور در جلسه تقدیم بودجه سال ۹۸ به شورای اسلامی شهر بیان کرد: دومین بودجه شهرداری ارومیه و سازمان های وابسته دردولت دوازدهم و دوره پنجم شورای اسلامی شهر با رقمی معادل  با دوازده هزارو هفتصد میلیارد ریال با پیام ارتقاء ارزش زندگی در بافت فرسوده با محوریت توسعه پایدار و زیست پذیری شهری و رویکرد مشارکتی شهروندان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی همکاران و تقویت انضباط مالی به شورای اسلامی شهر جهت تصویب تقدیم شد.

وی عنوان کرد:  ۷۵ درصد  از کل بودجه  سال ۹۸  صرف امورات عمرانی و مابقی امورات جاری می شود.

شهردار ارومیه گفت:  اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و دولت  تدبیر و امید و سیاست های ابلاغی شواری شهر و بخشنامه ابلاغی دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و بروز بودن حقوق و مزایای پرسنل، پرداخت پاداش پایان خدمت همکاران و توجه  ویژه به رفاه و معیشت کارکنان  از اولویت های بودجه سال ۹۸ است .

وی رعایت اصل صرفه جویی، پرداخت دیون و کسورات اعم از بیمه و مالیات، پرداخت هزینه ها ی ضروری نگهداشت شهر، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی، مرمت و آسفالت معابر اصلی با اولویت مناطق مرکزی وبافت فرسوده، تجهیز ناوگان اتش نشانی و حمل و نقل عمومی، ایجاد زیر ساخت و توجه ویژه به برنامه های ارومیه ۲۰۲۰ را از دیگر  اولویت های بودجه سال اتی عنوان کرد.

حضرت پور با اشاره به مهمترین راهبردها و سیاست های بودجه سال ۹۸، اظهار کرد:  اصلاح و پیگیری نحوه اخذ مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی و بالا بردن ضریب وصول پذیری درآمدها، استفاده از اوراق مشارکتی در خرید اتوبوس به منظور نوسازی حمل و نقل عمومی، استفاده و بهره برداری بهینه از املاک، دارایی ها و مستغلات شهرداری،  تملک باغات اطراف شهر و ساماندهی دستفروشان و ایجاد بازارهای روز و سیاست های و اقدامات جلوگیری از سد معبر، توجه ویژه به سلامت اداری با محوریت شفاف سازی و ارائه خدمات الکترونیکی از مهمترین راهبردهای و سیاست های بودجه سال ۹۸ است .

وی با بیان اینکه اتمام پروژه نیمه تمام از اولویت های سال ۹۸ است،گفت:  فاز دو تقاطع غیرهم سطح آذربایجان در سه ماهه اول سال ۹۸ گشایش می یابد و این پروژه در طول سال به بهره برداری کامل می رسد.

شهردار ارومیه تکمیل و تجهبز شهربازی چی چست، بهره برداری از پارک سلامت، افتتاح فاز اول عملیات کمربندی دوم شهر، ادامه عملیات احداث پروژه یادمان شهید باکری، خرید و تجهیز ۵۰ دستگاه خودروی سازمان پسماند و نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی با خرید ۵۰ دستگاه  را از مهمترین و شاخص ترین پروژه های پیش بینی  در سال ۹۸ برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست