اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر والیبال برابر شهرداری گنبد شکست خورد.

هفته نخست لیگ برتر والیبال در فصل ۹۸ بعدازظهر(چهارشنبه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای گنبد، ورامین، تهران، اراک، اصفهان و آمل به پایان رسید و تیم‌های پیکان و سایپا تهران برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند و در دیدار افتتاحیه شهرداری ارومیه برابر شهرداری گنبد شکست خورد.

در نخستین بازی هفته اول که از ساعت ۱۶ آغاز شد تیم‌ شهرداری گنبد میزبان شهرداری ارومیه بود که در پایان نماینده گنبد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا اولین باخت ارومیه‌ای ها رقم بخورد.

ست های بازی با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۰-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۳ به شود میزبان تمام شد.

در ست چهارم این بازی، در حالی دو تیم در امتیاز ۵-۵ برابر بودند، با پرتاب بطری آب به داخل زمین و درگیری نیمکت دو تیم با یکدیگر، بازی برای دقایق طولانی متوقف شده بود تا لیگ برتر والیبال امسال از همان ابتدا با حواشی استارت بخورد.

در دیگر دیدارها شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی با حساب ۳ بر صفر از سد پیام مشهد گذشت و پیکان تهران با همین نتیجه شهروند اراک را مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا ؛ سایپا تهران با نتیجه ۳ بر ۱ راهیاب ملل مریوان را از پیش رو برداشت و فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه مشابه ۳ بر ۱ فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد. کاله مازندران هم با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شهداب یزد به پیروزی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست