اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل شورای معتمدان پلیس در استان با هدف پیشگیری از جرائم و امنیت پایدار خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا ظهر دوشنبه در آئین آغاز به کار کلانتری ۲۲ ارومیه، به مزایای اجرای طرح شورای معتمد پلیس در محلات مختلف ارومیه اشاره و اظهار کرد: با اجرای این طرح می‌توانیم از ظرفیت عظیم مردم در کاهش جرایم و کنترل افراد سابقه دار استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط جوامع شهر نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در زمینه کنترل جرایم نقش آفرینی کند، اضافه کرد: این شورا در محلات و مناطقی از شهر ارومیه راه اندازی که جرایم جرایم آن منطقه نسبت به مناطق دیگر بیشتر و آن محله نا امن تر است.

سردار خرم نیا شناسایی و رفع عوامل آسیب زای محلی از طریق طرح مسائل و مشکلات در این شورا و چاره جویی خود اهالی محل برای رفع این جرایم را از مهمترین اهداف راه اندازی این شورا دانست و افزود: پیشگیری از ورود مسائل اجتماعی به حوزه‌های امنیتی و حل و فصل دعاوی در مراحل اولیه و جلوگیری از تشکیل پرونده‌های انتظامی و قضائی و ایجاد سابقه برای افراد از دیگر اهداف تشکیل شورای معتمد پلیس در محلات است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امروز امنیت مطلوب پایدار در تمامی مناطق آذربایجان غربی حاکم است، گفت: مشارکت مردم در پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی طی سال‌های اخیر بسیار خوب بوده که تداوم این روند می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا زمینه ارتباط سهل مردم با نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها فراهم شود که در این خصوص، همراهی همه بخش‌های این نیرو مؤثر است.

علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های نیروهای انتظامی در برقراری و ارتقای امنیت اجتماعی گفت: امنیتی که در شهر وجود دارد، حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران انتظامی است.

کلانتری ۲۲ شهرک شهریار ارومیه در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع در شهرک شهریار این شهرافتتاح شد، ارومیه پیش از این، ۱۱ کلانتری داشت که در سطح ۱۱ هزار هکتار وسعت این شهر پراکنده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست