اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امام جمعه ارومیه گفت: شیعه و سنی آذربایجان غربی اجازه هیچگونه فتنه گری را به دشمنان نخواهد داد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز یک مهر در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: دشمن در تلاش برای ایجاد فتنه قومی در استان ما است، دشمنان خوب بدانند شیعه و سنی و تمامی ادیان و اقوام آذربایجان غربی اجازه هیچگونه فتنه گری را به دشمنان نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول انقلاب فتنه های زیادی را زیر پا گذاشته اند، تصریح کرد: همه ملت ایران از فوت مهسا امینی ناراحت هستند و خواستار برخورد و رسیدگی جدی به این مسئله هستند چرا که این مطالبه اسلام است اما دشمن در تلاش است از شرایط موجود سوءاستفاده کرده و جامعه اسلامی را با مشکل مواجه کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن از حادثه اخیر برای فتنه گری، آشوب، اهانت به قرآن و پیامبر اسلام استفاده می کند، خاطر نشان کرد: فتنه گران و آشوب گران از فوت مهسا امینی سوء استفاده کرده و با آتش زدن پرچم، قرآن ، برهم زدن امنیت، حمله به خانم های محجبه قصد دیگری دارند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه آمریکا ۴۰سال است که برای مقابله با اسلام و ایران از هر فتنه و جنگی استفاده کرده، یاد آور شد: ملت ایران، نیروهای مسلح و امت حزب الهی هر بار با بصیرت و آگاهی آاتش این فتنه را خاموش کرده اند و این فتنه را نیز با بصیرت خاموش می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد داخلی نیز بدون آگاهی در زمین دشمن بازی می کنند و امنیت نظام و کشور را زیر سوال می برند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان ۸سال دفاع مقدس با ایستادگی و از خود گذشتگی و به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق به کشور عزت و افتخار بخشیدند.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آمریکا و سخنرانی در سازمان ملل تصریح کرد: رئیس جمهور با قدرت حقایق و سیاست ها و اصول اصلی نظام را از تریبون سازمان ملل که یک ظرفیت و رسانه عمومی است، بیان کردند.

حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: پیاده رویی ۲۰میلیون نفری در راهپیمایی اربعین در این دنیای آشفته به این معنا است که تهدید جدی مستکبرین هیچ اثری بر مسلمانان نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست