اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه و مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: برای پیمانکاران حوزه بهداشت و درمان مهاباد بازه زمانی مشخص جهت اتمام کارهای نیمه تمام تعیین شده است.

در نشست مسئولین دانشگاه علوم پزشکی. مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد و کارشناسان دایره فنی و پیمانکاران، طرح های عمرانی این شبکه تعیین تکلیف شد.

دکتر موسوی معاون توسعه و مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  در این نشست اظهار کرد: از اهداف اصلی برگزاری این نشست تعیین تکلیف طرح های حوزه بهداشت و درمان مهاباد است که تا کنون توسط پیمانکاران به دانشگاه تحویل قطعی نشده است.

او افزود: هدف دانشگاه نیاز سنجی و اولویت بندی مشکلات و به سرانجام رساندن طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد است که تاکنون با وجود عدم تعهد پیمانکاران بار مالی زیادی بر دوش دانشگاه و شبکه ها قرار داده است.

موسوی بیان کرد: برای پیمانکاران حوزه درمان شامل کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی و بخش اورژانس و حوزه بهداشت جهت راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محسن شافعی بازه زمانی مشخص جهت اتمام کارهای نیمه تمام تعیین شد.

معاون توسعه  دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تعیین تکلیف فضای آموزشی دانشکده پرستاری مهاباد نیز گفت: مبلغی از طرف وزارت متبوع اختصاص یافته که با نیاز سنجی و اولویت بندی مشکلات آن در ابتدا بایستی حق انشعاب حامل های انرژی (آب،برق،گاز و تلفن) برای این مکان با صاحبان فرآیند حل و فصل شود و در نهایت امکانات و ملزومات فضای آموزشی جهت تحصیل دانشجویان و ورودی سال های بعد را فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست