اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرحج و زیارت آذربایجان غربی از فراهم شدن مقدمات برگزاری حج تمتع سال ۱۳۹۹ برای متقاضان حضور در این مراسم عباد و سیاسی خبر داد

دکتر محمدرضا ندیری گفت: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ فراهم شده و این سازمان در حال برنامه ریزی برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی است.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان غربی، او با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ ، از برنامه ریزی سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی خبر داد.

وی افزود: به اطلاع دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۸۶ (سپرده‌گذاری در یکی از شعب بانک ملی ایران) میرساند، چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است با مراجعه به سامانه: http:// reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.

محمد رضا ندیری ادامه داد: زمان بندی ونحوه مراجعه اولویت های فوق الذکر( در قالب اولویت های اصلی وذخیره) واسامی ومشخصات کاروانها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: درصورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروانها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویتهای ذخیره (اولویت های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد) را بصورت روزشمار فراخوان خواهد نمود.

ندیری یادآور شد: ضمناً سایر جزئیات تکمیلی در این خصوص در اطلاعیه‌های بعدی سازمان به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست