اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این آیین با تسلیت شهادت دکتر فخری زاده وتبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: تمامی پیشرفت امروز کشور مرهون تلاش و زحمات دانشجویان و دانشگاهیان است. ایران از نظر تولید علم جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

مصطفوی گفت: دانشجویان سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داشتند وشهدای بزرگی تقدیم نظام وانقلاب نمودند.

او با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دکتر فخری زاده اظهارداشت: داشتن استقلال و اقتدار وعدم وابستگی هزینه دارد ؛شهدا هزینه کشور برای استقلال و ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهان هستند.

معاون استاندار آذربایجان غربی با تاکید برهوشمندی مردم و حضور بموقع در صحنه ها تصریح کرد: این نظام وانقلاب به پشتوانه حمایت مردمی وحضور در صحنه ها و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز قدرتمندتر خواهد شد.

مصطفوی با قدردانی از کادر بهداشت و درمان ونیروهای نظامی و انتظامی و بسیج که در طرح جدید کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا مشارکت می کنند گفت: اجرای پروتکل های بهداشتی و توجه به محدودیت ها توسط مردم باعث کنترل ومدیریت بیماری در چند روز اخیر شده است البته باید همچنان در این راستا تلاش کرد.

دراین آیین با قدردانی از “ایوب آذین پور”؛ “امیر تیموری” بعنوان فرماندار شهرستان شاهین دژ معرفی شد.

آذین پور دیماه سال ۹۷ به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شده بود. او معاونت سیاسی فرمانداری بوکان در دوره فرمانداری جمال خسروی را در کارنامه خود دارد.

« امیر تیموری» فرماندار جدید شاهیندژ نیز معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری خوی و سرپرستی این فرمانداری را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست