اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان در زمینه نا امن جلوه دادن مهاباد گفت: مردم مهاباد در طول ۴۰ سال گذشته نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کرده است.

سردار حبیب شهسواری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد، اظهار کرد: این شهرستان به مانند گوهر گرانبهایی است که دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته نقشه‌های شومی برای ناامن جلوه دادن آن طراحی کرده ولی همواره با شکست مواجه شدند و در آینده نیز از دشمنی با مردم این دیار کوتاهی نخواهند کرد اما هرگز حریف مردم با اصالت، فرهنگ دوست و نخبه‌پرور مهاباد نخواهند شد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم طبق قانون حق دارند درخواست‌های خود را آزادانه بیان کنند اما این درخواست نباید به کام دشمنان و در راستای اهداف آنها باشد، ادامه داد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم جایگاه پیدا کردند و مردم‌داری و رسیدگی به مشکلات آنها باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

سردار شهسواری با اشاره به سفر رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد گفت: در حالی که برخی‌ها نظر به انجام نشدن این سفر داشتند، اما رئیس جمهور با حضور در مهاباد پیام مهم وجود امنیت و اقتدار را از این نقطه به تمام جهان مخابره کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: مردم مهاباد نیز مانند همیشه با خونگرمی و مهربانانه از رئیس جمهور و هیأت همراه استقبال و میزبانی کردند و هیأت دولت را بی نظیر بدرقه کرند تا در تاریخ این مرز و بوم به یادگار بماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: استکبار جهانی دست از دشمنی با مردم ایران بر نمی‌دارد چون این مردم دینداری و گام در راستای اهداف اسلام را سرلوحه کار خود قرار دادند و تفکرات پوچ و مادی گرایانه آنان را زیر سوال بردند.

فرماندار مهاباد هم گفت: در تحولات و ناآرامی‌های اخیر واکنش بازار این شهر در عدم پاسخگویی به دشمنان قابل تقدیر بود و این امر نشان می‌دهد بازاریان مهاباد دارای بصیرت و آگاهی کافی و آشنا به مسائل روز هستند.

امیر قادری ادامه داد: با توجه به تاریخ و قدمت بازار مهاباد و مردم فرهنگ دوست این شهر، انتظار از بازاریان بیشتر در حفظ آرامش است در واقع بازار قلب تپنده هر جامعه به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست