اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از برپایی ۱۶ پست ثابت و سیار جوانان هلال احمر استان آذربایجان غربی در ایام نوروز خبر داد.

حمید محبوبی اظهار کرد: ۱۳ پست ثابت و ۳ پست سیار در ایام نوروز برای راهنمایی مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان آذربایجان غربی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای بیست و سومین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه گفت: ۱۳ پست ثابت و ۲ پست سیار برای راهنمایی مسافرین در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان برپا خواهد شد که هزار و ۵۲۷ نفر روز جوان داوطلب در این ایام با هلال احمر در سراسر استان همکاری می‌کنند.

محبوبی با اشاره به برپایی ۸ فضای دوستدار کودک در ایام نوروز توسط حوزه جوانان هلال احمر ادامه داد: این فضاها بیشتر با هدف سرگرمی‌کودکان در طول فواصل مسافرت فراهم می‌شود که کودکان می‌توانند در این فضاها به کشیدن نقاشی مشغول و با مفاهیم بشر دوستانه آشنا شوند و همچنین خیمه‌های نماز نیز در کنار پست‌هایی که دور از مساجد هست برپا می‌شود.

وی اصلی‌ترین برنامه حوزه جوانان هلال احمر را راه‌اندازی کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» اعلام کرد و افزود: این کمپین در تمام پست‌های هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها اجرا و سعی می‌شود با راه‌اندازی آن و با آگاه سازی مردم سفری ایمن و مطمئن را برای رانندگان و مسافران نوروزی به ارمغان بیاورد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی عنوان کرد: متناسب با برنامه‌هایی که هلال احمر برای ایام نوروز دارد با توجه به حلول ماه مبارک رمضان نیز به تولید محتواهایی از جمله تهیه نقشه، بروشور، محتواهای آموزشی در زمینه فشار خون، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و محتواهای مذهبی اقدام کرده است و همچنین لوح فشرده حاوی قصه‌ها و سرودهای کودکان توزیع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست