اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد یک نفر فوت کرده است.

جواد آقازاده افزود: تاکنون ۲۳۴ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی بستری شده که از این تعداد، نمونه آزمایشگاهی ۲۰۰ بیمار دریافت شده است.

او اضافه کرد: از این تعداد پاسخ آزمایش ۸۹ نفر دریافت شده که نتیجه ۱۲ مورد از آنها مثبت و ۷۷ نفر دیگر منفی است.

آقازاده بیان کرد: از کل افراد کرونا مثبت در آذربایجان‌غربی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده، هشت نفر از بیمارستان ترخیص شده و سه نفر دیگر بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

به گزارش کردپرس، روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار حدود ۱۵۰ نمونه در استان اخذ شده که ۱۱ نفر خوی و مابقی سایر قسمت‌های استان بود و در مجموع ۷ مورد کرونای مثبت داشتیم که ۴ نفر از بیمارستان ها مرخص شدند.

او ادامه داد: تاکنون ۳ نفر فوتی کردند که مشکوک به بیماری کرونا بودند و دیروز جواب دو نفر از آنها منفی آمد و جواب آن یک نفر هم امروز خواهد آمد.

طبق آخرین آمار، سه هزار و ۵۱۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده و از این تعداد، ۱۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ ۲۳۴  نفر در آذربایجان‌غربی مشکوک به کرونا هستند که از این تعداد آزمایش ۱۲ نفر مثبت اعلام شده و یک نفر فوت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست