اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت : با نگاهی به مشکلات موجود دفاع ؛ از دستاوردهای مثبت گذشته و امید به آینده در دستور کار رسانه ملی در سطح استان است.

وی افزود : پرداختن به مطالبات بحق مردم با در نظر گرفتن تمامی شرایط و افزایش سواد رسانه ای جزو ضروریات امروز جامعه می باشد.

مجرد تصریح کرد : تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب ناگفته های زیادی برای گفتن و پرداختن به آن وجود دارد که شایسته است رسانه ها به آن اشاره کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در خصوص روند پوشش شبکه در سطح استان بخصوص نقاط مرزی گفت : ۲۶۵ ایستگاه تقویت در سطح استان داریم و امسال با حمایت سازمان ۱۰۰ ایستگاه را دیجیتال کردیم.

مسعود مجرد با بیان اینکه پوشش شبکه تلویزیونی هم مانند پوشش شبکه مخابراتی است و هر کجا دید هست پوشش داریم، افزود : در حال حاضر پوشش آنالوگ ۹۸/۵ درصد و پوشش دیجیتال ما ۹۵ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه ۱۷۰۰ روستای استان در مناطق مرزی قرار دارند؛ و با اذعان به مشکلات ارتباطی و اعتباری خاطرنشان ساخت : امسال‌ ۱۳۰ روستای با جمعیت ۲۰ خانوار شناسایی شدند که برای احداث ایستگاه و راه اندازی شبکه دیجیتال ۲۵۰ میلیون اعتبار لازم است و در صورت تامین اعتبار این مبلغ این روستاها هم تحت پوشش قرار می گیرند.

ایرج فتاح قره باغ معاون سیمای صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هم در این نشست اهم برنامه های این حوزه را تهیه مستند معرفی بازار تاریخی ارومیه، مجموعه استان گردی، تهیه سریال طنز ۱۳قسمتی تورشاشیرین، تهیه سریال ۲۶ قسمتی آینا، تهیه مجموعه ۳۰ قسمتی نگار، طنز شادیاشا و غیره را عنوان کرد.

جعفر روستا معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هم با اشاره به برنامه های حوزه کاری خود در بخش صدا و تصویر هم گفت : از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰۵۷۰ دقیقه خبر در آنتن و ۷۴۵۵ دقیقه در رادیو تهیه و پخش شده است.

وی افزود : تاکنون ۱۶۰ ارتباط مستقیم تصویری و تلفنی، ۳۰ برنامه گفتگوی ویژه خبری بالغ بر ۸۰۰ دقیقه، تهیه ۸۱ گزارش فاخر و پخش ۱۰۵ دقیقه گزارش خبری در شبکه های خبری کشوری انجام گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست